r Skip Navigation Links
صفحه نخست
آيين نامه ها
مرکز آموزشهای آزاد
سامانه سما
اتوماسیون اداری
اطلاعیه ها
اخبار
لينک هاي مفيد
جستجو
l 
 

Skip Navigation Links
ساختار سازمانی و افراد
آيين نامه ها
فرم هاExpand فرم ها
تقویم آموزشیExpand تقویم آموزشی
رشته های تحصیلیExpand رشته های تحصیلی
سرفصل مصوب رشته ها و چارت آموزشی Expand سرفصل مصوب رشته ها و چارت آموزشی
تحصیلات تکمیلیExpand تحصیلات تکمیلی
امور دانشجویانExpand امور دانشجویان
نرم افزارهای مورد نیاز
مرکز آموزشهای آزاد
کتابخانه مجازی
سوالات متداول
آلبوم تصاویر
اختراعات و نوآوري هاي دانشجويان
مقاله هاي ارائه شده توسط دانشجويانExpand مقاله هاي ارائه شده توسط دانشجويان
صفحه اصلي
تماس با ما
     
قابل توجه دانشجویان محترم دانشکده آموزشهای الکترونیکی- نکات امتحانی

 تاريخ: 15/10/91

بسمه تعالی
ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان عزیز در ایام امتحانات نیمسال اول سالتحصیلی 92-91 خواهشمندیم به نکات زیر توجه فرمایید:
 
  1. کلیه دانشجویان می بایست کارت دانشجویی خود را در جلسه امتحان به همراه داشته باشند و جهت رویت مسئولین بر روی دسته صندلیهای خود قرار دهند.در غیر اینصورت اجازه شرکت در امتحان را نخواهند داشت.
  2. درب محلهای برگزاری امتحان رأس ساعت تعیین شده بسته خواهد شد. لذا دانشجویان بایستی ده دقیقه قبل از موعد مقرر در محل امتحان حضور یابند.
  3. دانشجویان موظف به رعایت شماره صندلی خود می باشند.
  4. آوردن هر گونه لوازم اضافی (کیف، جزوه، کتاب و یادداشت و تلفن همراه و...) به محل برگزاری امتحانات ممنوع بوده و در صورت مشاهده ، بعنوان تخلف صورتجلسه خواهد شد.لذا از دانشجویان خواهشمند است وسایل مذکور را به محل تحویل موبایل تحویل دهند.
  5. استفاده از ماشین حساب و لوازم التحریر به صورت مشترک ممنوع می باشد.
  6. به اطلاع دانشجویان محترم می رساند چنانچه به علت بیماری قادر به شرکت در امتحان درسی نشدند فقط 48 ساعت بعد از برگزاری آزمون فرصت دارند اصل گواهی پزشکی مبنی بر بیماری خود را به همراه نامه درخواست حذف پزشکی آن درس که در قسمت اخبار سایت قرار داده شده  به آموزش مرکز اموزشهای الکترونیکی تحویل دهند. به درخواستهای بعد از مهلت مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  7. سامانه اعتراض به نمره از طریق سیستم آموزشی اداره آموزش  از نیمسال اول سال تحصیلی 92-91 ایجاد شده و دانشجویان در صورت نیاز، می توانند در بازه زمانی 48 ساعت پس از ثبت موقت نمره توسط استاد، از طریق بخش کارنامه نیمسال، اقدام به ثبت اعتراض به نمره خود نموده و استاد محترم قبل از ثبت نهایی نمره، اقدام به تجدید نظر خواهد نمود. لازم بذکر است که فرصت 48 ساعته اعتراض به نمره از زمان ثبت موقت نمره شروع شده و به هیج وجه قابل تمدید نخواهد بود.


 امکانات
     

 
درج در سايت توسط : مدیر سایت
       

دانشکده آموزشهای الکترونیکی دانشگاه صنعتی سهند
تبریز - بلوارملت - جنب تراکتورسازی
 
پست الکترونیک | الف تا ی | نقشه سایت | تماس با ما
طراحی و نگهداری: مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی سهند
کلیه حقوق نشر محفوظ است