دانشکده آموزشهای الکترونیکی - اطلاعیه ها

 متن پیام تبریک آقای دکتر حبیب زاده شریف، رئیس محترم دانشکده آموزشهای الکترونیکی، به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو

 تاريخ: 16/09/98

 دانشجویان عزیز دانشکده آموزش های الکترونیکی
سلام علیکم
 
      خداوند را شاکرم که فرصتی مغتنم عنایت فرمود تا با کمک همکاران محترم و همراهی شما عزیزان، در راستای ارتقاء کمی و کیفی خدمات آموزشی و پژوهشی دانشکده آموزش های الکترونیکی و افزایش رضایتمندی شما عزیزان و خانواده های محترمتان گام برداریم.
واژه "
دانشجو" در فرهنگ ما یادآور مفاهیم زیبایی مثل جوانی و شادابی، صداقت و پاکی، شور و نشاط، آزادگی و آرمان خواهی، امید و آرزو، تلاش و کوشش هدفمند، حق مداری و حق طلبی است. بسیار خوشحالیم که در تقویم رسمی میهن عزیزمان ایران، "روز 16 آذر" به نام "روز دانشجو" نامگذاری شده و هر ساله به همین مناسبت مراسم و سخنرانی های متنوعی در دانشگاه های کشور برگزار می شود تا ضمن یادآوری رشادت ها و شجاعت های شهیدان همیشه زنده 16 آذر 1332 (آذر شریعت رضوی، مصطفی بزرگ نیا و احمد قندچی) و همسنگران ایشان، بر جایگاه والا و مؤثر آینده سازان کشور تأکید شود.
این روز مبارک و غرورآفرین را صمیمانه به یکایک شما عزیزان و جامعه بزرگ دانشگاهی کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم با توکل بر خداوند متعال و استعانت از منبع لایزال الهی و با تکیه بر همت های عالی خویش، در تمامی عرصه های زندگی از جمله در امر تحصیل علم و دانش، که سرانجام آن پیشرفت، آبادانی، استقلال و سربلندی ایران عزیز است، موفق باشید.
 

امیر حبیب زاده شریف
16 آذر 1398


 درج در سايت توسط : آموزش