دانشکده آموزشهای الکترونیکی - اطلاعیه ها

 اطلاعيه انتخاب واحد نيمسال اول سال تحصيلي 97-96 (مقطع کارشناسي ارشد)

 تاريخ: 18/05/96

 

بسمه تعالی
                                                                                         
به اطلاع کلیه دانشجویان محترم مقطع کارشناسی ارشد می رساند انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی 97-96 طبق برنامه زمانبندی اعلام شده  در تقویم آموزشی از طریق وب انجام خواهد گرفت.
 

از دانشجویان محترم خواهشمندیم تمامی نکات زیر را به دقت مطالعه و سپس انتخاب واحد نمایند.
 درصورت عدم مطالعه کامل این اطلاعیه  کلیه عواقب ناشی از آن برعهده دانشجو خواهد بود:
 1-کلیه دانشجویان ملزم به پرداخت شهریه ثابت و متغیر نیمسال فقط بصورت آنلاین می باشند در غیر اینصورت دانشکده آموزشهای الکترونیکی هیچگونه مسئولیتی در قبال پرداختهای بانکی (فیش شهریه و ...) نخواهد داشت. دستور العمل پرداخت آنلاین
 2-کلیه دانشجویان موظفند پیش از انتخاب واحد (تا تاریخ 96/06/12) کل شهریه ثابت را بصورت آنلاین پرداخت نمایند وگرنه امکان انتخاب واحد نخواهند داشت.
 3-انتخاب واحد کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد بدون در نظر گرفتن محدودیت سال در روزهای 13 الی 15 شهريور ماه 96 از طریق سامانه سما انجام خواهد گرفت.
 4-دروس انتخابی دانشجو پس از اتمام بازه زمانی انتخاب واحد قطعی تلقی شده و امکان حذف و اضافه وجود ندارد. بنابراین لازم است دانشجویان در هنگام انتخاب واحد و در بازه زمانی تعیین شده پس از مطالعه کامل آیین نامه ها و مشورت با اساتید راهنما در چارچوب آیین نامه ها و مقررات آموزشی اقدام به انتخاب واحد نمایند.
 5-با توجه به اتمام سنوات تحصیلی دانشجویان ورودی مهر 94 و قبل از آن انتخاب واحد برای این دانشجویان وجود نداشته و این گونه موارد بعد از درخواست و تکمیل فرم تمدید سنوات توسط دانشجو و تأیید استاد راهنما و دانشکده  به کمسیون موارد خاص دانشگاه ارجاع و تعیین تکلیف خواهد شد.
 6-پس از انتخاب واحد، دانشجویان بایستی بلافاصله شهریه متغیر ترم را پرداخت نمایند در غیر اینصورت اجازه شرکت در امتحانات پایانترم را نخواهند داشت و نمره صفر برای کلیه دروس انتخابی نیمسال در کارنامه دانشجو ثبت خواهد گردید.
7- مجوز شرکت در امتحانات پایانترم، با صدور کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سماسامانه امکان­پذیر خواهد بود.
8- عدم اخذ حداقل 8 واحد به معنی تخلف از مقررات آموزشی است و طبق ضوابط با متخلفین برخورد خواهد شد.




بازه زمانی انتخاب واحد و پرداخت شهریه
96/06/12 تسویه بدهی­ها و پرداخت شهریه ثابت بصورت آنلاین
96/06/13
96/06/14
96/06/15
انتخاب واحد از طریق سما سامانه توسط دانشجو
بلافاصله بعد از انتخاب واحد پرداخت شهریه متغیر بصورت آنلاین
 
 
 
سایر نکات مربوط به انتخاب واحد

1- آدرس سایت انتخاب واحد edu.sut.ac.ir/samaweb  توضیحات
2-  دروس با پیش شماره 3 ویژه دانشجویان دوره الکترونیکی  و دروس با پیش شماره 4 ویژه دانشجویان دوره های روزانه و شبانه دانشگاه می باشد. از دانشجویان محترم خواهشمندیم در هنگام انتخاب واحد دقت لازم را در این خصوص داشته باشند.
3- دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی ماقبل 94 بایستی حداقل 8 واحد و حداکثر 12 واحد درسی و دانشجویان ورودی 94  و ما بعد حداقل 8 واحد و حداکثر 14 واحد درسی در انتخاب واحد اخذ نمایند.در صورتی که تعداد واحدهای اخذ شده دانشجو کمتر از 8 واحد باشد ترم اول 97-96 برای دانشجو حذف ترم شده و به دانشجو اجازه شرکت در امتحانات پایان ترم داده نمی شود .(ضمناً واریز شهریه ثابت و متغیر دروس انتخابی در این حالت ضروری است)


 
                                                                
                                   


 درج در سايت توسط : مدیر سایت