$ (" ` ` !` $ ( ( !
 
 r Skip Navigation Links
صفحه نخست
آيين نامه ها
مرکز آموزشهای آزاد
سامانه سما
اتوماسیون اداری
اطلاعیه ها
اخبار
لينک هاي مفيد
جستجو
l 
 
" h ""=+: styne="width: {1`YD22K)aQZ[B&@
Skip Navigation Links
ساختار سازمانی و افراد
آيين نامه ها
فرم هاExpand فرم ها
تقویم آموزشیExpand تقویم آموزشی
رشته های تحصیلیExpand رشته های تحصیلی
ترم تابستان سال تحصیلی 96-95
تحصیلات تکمیلیExpand تحصیلات تکمیلی
امور دانشجویانExpand امور دانشجویان
مرکز آموزشهای آزاد
کتابخانه مجازی
نرم افزارهای مورد نیاز
سوالات متداول
آلبوم تصاویر
اختراعات و نوآوري هاي دانشجويان
مقاله هاي ارائه شده توسط دانشجويانExpand مقاله هاي ارائه شده توسط دانشجويان
صفحه اصلي
تماس با ما
     
نکات امتحاني تابستان سال تحصيلي 96-95

 تاريخ: 11/05/96

بسمه تعالی


ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان عزیز در ایام امتحانات تابستان سال تحصیلی 96-95 خواهشمندیم به نکات زیر توجه فرمایید:
  1. امتحانات در محل دانشکده آموزشهای الکترونیکی (به آدرس تبریز- بلوار ملت- جنب کارخانه تراکتورسازی- دانشکده آموزشهای الکترونیکی) برگزار خواهد شد.
  2. کلیه دانشجویان می بایست کارت دانشجویی و کارت ورود به جلسه امتحان عکسدار خود را در جلسه امتحان به همراه داشته باشند و جهت رؤیت مسئولین بر روی دسته صندلی های خود قرار دهند در غیر اینصورت اجازه شرکت در امتحان را نخواهند داشت.
  3. درب محلهای برگزاری امتحان رأس ساعت تعیین شده بسته خواهد شد لذا دانشجویان بایستی ده دقیقه قبل از موعد مقرر در محل امتحان حضور یابند.
  4. دانشجویان موظف به رعایت شماره صندلی خود می باشند.
  5. آوردن هر گونه لوازم اضافی (کیف، جزوه، کتاب، یادداشت، تلفن همراه، ساعت هوشمند، ماشین حساب قابل برنامه ریزی، تبلت و هرگونه وسیله رسانه ای الکترونیکی...) به محل برگزاری امتحانات ممنوع بوده و در صورت مشاهده، بعنوان تخلف صورتجلسه خواهد شد.
  6.  استفاده از ماشین حساب و لوازم التحریر به صورت مشترک ممنوع می باشد.
  7. به اطلاع دانشجویان محترم دوره الکترونيکي می رساند چنانچه به علت بیماری قادر به شرکت در امتحان درسی نشدند فقط 48 ساعت بعد از برگزاری آزمون فرصت دارند اصل گواهی پزشکی مبنی بر بیماری خود را به همراه فرم درخواست حذف پزشکی آن درس که در قسمت فرمهای آموزشی سایت قرار داده شده  به آموزش دانشکده آموزشهای الکترونیکی تحویل دهند. به درخواستهای بعد از مهلت مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  8. به اطلاع دانشجویان محترم دوره دوره هاي روزانه و شبانه دانشگاه می رساند چنانچه به علت بیماری قادر به شرکت در امتحان درسی نشدند فقط 48 ساعت بعد از برگزاری آزمون فرصت دارند مدارک و مستندات کافي را به اداره کل آموزش تحویل دهند.
  9. دانشجویان در صورت نیاز به اعتراض، می توانند در بازه زمانی 48 ساعت پس از ثبت موقت نمره توسط استاد، از طریق سامانه سما، اقدام به ثبت اعتراض به نمره خود نموده و استاد محترم قبل از ثبت نهایی نمره در صورت لزوم، اقدام به تجدید نظر خواهد نمود. لازم بذکر است که فرصت 48 ساعته اعتراض به نمره از زمان ثبت موقت نمره شروع شده و به هیج وجه قابل تمدید نخواهد بود.
با تشکر - آموزش


 امکانات
     

 
درج در سايت توسط : کارشناس آموزش
       

دانشکده آموزشهای الکترونیکی دانشگاه صنعتی سهند
تبریز - بلوارملت - جنب تراکتورسازی
 
پست الکترونیک | الف تا ی | نقشه سایت | تماس با ما
طراحی و نگهداری: مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی سهند
کلیه حقوق نشر محفوظ است